Nu är det äntligen dags för månadsmöte igen. Som vi har längtat! Boka in 8 oktober kl. 19.00.

Vänligen notera att på grund av rådande pandemi, kommer mötet att hållas i Folkets Hus i Varberg, där det finns större utrymme för oss.

FÖRANMÄLAN KRÄVS!
Till detta månadsmöte måste de som vill vara med föranmäla er. I anmälan skall det även framgå om ni vill ha fika.
Två alternativ erbjuds:
1) Kaffe/te plus macka för 44 kronor
2) Fruktbuffé för 30 kronor

Vi behöver veta hur många vi blir av det skälet att vi skall möblera lokalen så Corona-säkert som möjligt.
Anmälan görs till:
Akke Lundh
akke.lundh@gmail.com

Anmälan om deltagande (endast medlemmar) i mötet absolut senast den 6 oktober kl 18:00.

VFKs-månadsmöte-201008

Klubbmästerskap 2   (KM2)

Vi vill också påminna om att det är sista inlämningsdag torsdag 8 oktober till Klubbmästerskap 2.
Enstaka digitalbild på temat SPRUCKET – Max tre (3) bilder per medlem
Digital kollektion på temat GEOMETRI  – En kollektion bestående av tre till fem (3-5) bilder per klubbmedlem.

Bildfil för enstaka digitalbild skall innehålla tävling, namn eller initialer samt bildtitel.
Exempel: KM2_XX_TEST.jpg

Kollektionsbilder skall innehålla visningsordning med suffix
Exempel: KM2_XX_TEST01.jpg   KM2_XX_TEST02.jpg   –  o.s.v.
Bilderna skall skickas till: tavling@varbergsfotoklubb.se

LYCKA TILL!

Dela gärna: