"Strandsten" Suz Viktorsson
”Strandsten” av Suz Viktorsson

Utvecklas som fotograf

Bli medlem du också och träffa andra fotoentusiaster för att utbyta idéer och kunskaper.
För att bli medlem i Varbergs fotoklubb fyller du i formuläret nedan och betalar medlemsavgiften,
eller så är du är välkommen att besöka oss i klubblokalen och prova på vår gemenskap någon gång innan medlemsavgiften betalas.
Vi träffas varje tisdagkväll under i stort sett hela året med inomhusaktivitet under vinterhalvåret och uteaktivitet under sommarhalvåret.
Våra aktiviteter hittar du under fliken ”Klubbaktivitet”
Under utflykts säsongen är det även bra att regelbundet bevaka inläggen i klubbens Facebookgrupp, då det kan bli snabba kast beroende på väder och vind.

Som medlem i klubben kan du:

• Se andras bilder, både proffs och amatörers.
• Få del av andras foto- och redigeringstips.
• Delta i foto- och bildredigeringskurser.
• Tävla med dina bilder inom klubben eller med andra klubbar.
• Visa dina bilder på utställningar.
• Delta i fotoutflykter.
• Du får ett medlemsskap i Riksförbundet Svensk Fotografi (RSF)
• Som medlem i RSF får du rabatterat pris på abonnemang hos Moderskeppet.

Årsavgift

Årsavgiften är på 400 kr (100 kr för juniorer till och med det år man fyller 20 år)
Pengar som huvudsakligen finansierar hyran av klubblokalen och omkostnaderna kring tävlingsverksamheten.

Betala in årsavgiften till klubbens bankgiro 292-5303. Glöm inte att ange dina kontaktuppgifter. Du kan även Swisha till 123 355 9259 men då kostar det 5 kr extra.

Jag vill bli medlem i Varbergs Fotoklubb

Läs vår personuppgiftspolicy.