"Bee in Crocus 3" Fotograf: Maria Berg 5:a - KM1 Kollektion
”Bee in Crocus 3” Fotograf: Maria Berg

Nu går vi snart in i april månad och det återstår tre tisdagar innan påsk. Trots att det börjat bli ljusare på kvällarna och man kan ana att värme är på gång känns det lite för tidigt att förlägga tisdagsträffarna utomhus, så vi ses som vanligt i klubblokalen de kommande tre veckorna.

I morgon

29/3, tänkte vi ägna en liten stund åt information och diskussion om några kommande ”event” och garanterat blir det tid över för bildvisning också, så ta gärna med sådana.

Teams

Gällande livesändning av klubbträffarna i Teams, så har styrelsen enats om att vi endast kommer att livesända månadsmötena under resterande del av inomhussäsongen. Hur det blir till hösten får vi återkomma till.

Utomhusaktiviteter

Veckan efter påsk hoppas vi på att vi kan träffas utomhus. Vi har besökt många trevliga ställen genom åren och många är ju favoriter som går i repris men det är också trevligt att utforska nya ställen, så vi vill härmed uppmana alla att komma med förslag så maila gärna in förslag på lämpliga utflyktsmål till info@varbergsfotoklubb.se och håll utkik på våra sociala medier för senaste uppdateringarna.

Hälsningar styrelsen