Nu har vi fått in resultatet för Klubbmästerskap 2, som Sjöbo fotoklubb har bedömt för oss. Vi gratulerar samtliga vinnare i tävlingen!

Leif Eliasson hamnar på första placering i Enstaka med temat Buren, med bilden ”Teamwork”. Mats Brännström kammar hem första placering i klassen Kollektion med serien ”Crossfit love”, med tema Moln.

Se alla placerade bilder i KM2.

"Teamwork" Fotograf: Leif Eliasson 1:a - KM2 Enstaka, 2021
”Teamwork” Fotograf: Leif Eliasson 1:a – KM2 Enstaka, 2021

Va händer i övrigt på tävlingsfronten?

Nu ser vi fram emot nästa tävling som är Digitalcup 4 med temat Ljus. Sista inlämningsdag tisdag 9 november! Så in och leta i ert bildarkiv eller ut och fånga ljuset 😉

Tidigare under oktober har vi haft inlämning av RSF Klubbtävling där vi deltar som klubb för första gången. Bilder har valts ut och är inskickade till tävlingen. Vi har nyss även haft inlämning av bilder till Västsvenska, så där hoppas vi givetvis också på ett fint resultat för våra medlemmar som har deltagit.

Hör gärna av dig till tävlingskommittén om du har några frågor kring tävlingarna eller om du kanske vill tävla för första gången och inte vet hur du ska göra. Vi hjälper dig gärna. Maila i så fall tavling@varbergsfotoklubb.se.