"Lycka" av Jan Gederberg - Visning - Klass E kollektion digital - Västsvenska FotoExpon 2022
Fotograf till bilden med häst och ryttare är Jan Gederberg

Hoppas att alla har haft en trevlig och go sommar och att vi fortsatt får en skön sensommar och höst.
Nu är det äntligen dags för månadsmöte. Se kallelsen längre ner.

Digitalcup 3

Vill påminna om att inlämning av bilder till Digitalcup 3 görs senast tisdag den 7 september kl.20.00, och skickas in till tavling@varbergsfotoklubb.se
Temat är Gul. 1-3 bilder per medlem. Max 2000 pixlar på längsta sidan. Bilden/bilderna måste innehålla: Tävling, fotografens namn eller initialer samt bildtitel.
Exempel: DC3_XX_bildtitel.jpg

Alla motivområden och fototekniker (färg, svartvitt, mörkrum, digitala verktyg etc) är tillåtna och kan blandas fritt.Fotografen själv måste vara upphovsman till alla ingående bilder i sitt/sina bidrag.

Bilder vilka innehåller felaktig och/eller ofullständig information blir diskvalificerade.
Lycka till och väl mött på torsdag!

VFKs-månadsmöte_September_Eva