"Bara skalet mätt någon" av Mats Brännström. 4:a - Digitalcup 4 "Mätt"
”Bara skalet mätt någon” av Mats Brännström. 4:a – Digitalcup 4 ”Mätt”

Hejsan!

Ibland smyger det in en tryckfelsnisse här på hemsidan. Så fort vi blir medvetna om felet så ändrar vi förstås. Har nu gjort två rättelser.

Inlämning till Viskadalstävlingen sker till tavling@varbergsfotoklub.se . Det hade letat sig in ett ”s” i tavling. Det stämmer alltså inte. Vill även passa på att påminna om att lämna in till Viskadalstävlingen som är en trevlig tävling för oss fotoklubbar som ligger längs med Viskan. I år är det Varbergs fotoklubb som är värdar för tävlingen, så vore ju extra kul om vi får in mängder av bilder från er medlemmar i år. All information hittar ni här.

Fjärde placering i Digitalcup 4 på temat ”Mätt” är Mats Brännström. Ber om ursäkt för felskrivningen. Här ser ni hela resultatet för Digitalcup 4.

Inom kort kommer även mer information om den stora jubileumsutställningen som Varbergs fotoklubb kommer att ha i Galleri Hamnmagasinet i Varberg.