Tisdag kl. 18.30 träffas vi vid Fästningshörnan i Varberg.Håll utkik efter vår strandflagga – där hittar du oss!Väderprognosen ser lovande ut, så vi hoppas på en härlig kväll för fotografering och gemenskap.Ta med din kamera och dina frågor. Våra medlemmar hjälper gärna till med allt från kamerainställningar till bildidéer och fotograferingsteknik.Vi fotograferar tillsammans, utbyter erfarenheter…
Till er alla som inte kunde komma till julfesten.
Alla fotografer är nu tillfrågade om det var okej att lägga ut Julbildspelet på Youtube.Så håll tillgodo och titta gärna på en stor tv eller bildskärm.God Jul & Gott nytt år till er alla./Mats
Kvällens tisdagsträff
Till dagens tisdagsträff fanns inget planerat. Men som vanligt var det god stämning och mycket bra bildvisningar av Bengt N och Claes G. Därefter gick jag och Svenne igenom lite nya funktioner Lightroom (classic) där vi med hjälp av masker “fixade” till rynkor på ett snabbt och enkelt sätt.
